Často kladené otázky

Existuje minimální hodnota objednávky nebo omezení na počet produktů?

Ne, nemáme žádnou minimální hodnotu objednávky ani omezení na počet zakoupených produktů.

Kam doručujete zboží?

Doručujeme po celé České republice a na Slovensko prostřednictvím služby Zásilkovna.

Jaké způsoby platby nabízíte?

Nabízíme platby pomocí Google Pay, Apple Pay, platební kartou a převodem na účet.

Nabízíte slevy nebo program pro stálé zákazníky?

Ano, pravidelně rozdáváme slevové kupóny našim stálým zákazníkům. Sledujte naše akce a nepropásněte příležitost!

Jak probíhá vrácení zboží?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Po přijetí vráceného zboží provedeme do 5 pracovních dnů kontrolu a následně vrátíme peníze na váš účet. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

KONTAKTUJTE NÁS V PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLI DOTAZŮ